SCREAM 4

Det här är en film som jag har sett fram emot bra länge ock kommer få fortsätta se fram emot ett tag till!! Nu har dock den första promobilden kommit och jag gillar´t!



Helt galet att scream hade premiär 1996. Det är ju galet längesen! Scream 2 kom redan året därpå 1997 och film nr 3 kom år 2000! Nu 11 år senare är det äntligen dags för nr 4 i ordningen! Hoppas jag kan säga äntligen för är nämligen orolig att filmen inte kommer motsvara mina förväntningar. Jag är ett scream fan och tänker att dem kanske aldrig skulle gjort en fjärde film för att den kommer förstöra för dem andra tre filmerna! Jaja vi får vänta och se för filmen har premiär i April! Hoppas den är bra!! Många kända ansikten som kommer dyka upp iallafall. Se själva!!


Någon annan som tycker om scream filmerna och ser fram emot nr 4 i ordningen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0