Nuthin`but a glee thang.

Söndag och solen skiner. Önskar att jag kunde säga att jag har tagit helg idag men icke. Snart är det dags att dra till jobbet för att servera en grillbuffé! Efter en lång vecka med tre fullsatta dagar i bagaget på jobbet känner jag mig bakis i hela kroppen. Tänk om det hade berott på att det varit en galen festnatt istället?! Hade varit lite festligare men det spar jag till nästa lördag, då jäklar! Helt mörbultad är jag men det är bara på det igen :) Är det inte januari vi befinner oss i när alla ska hålla i pengarna? Det verkar folk isåfall helt ha glömt bort men det är jag bara glad för. Älskar när det är mycket att göra även om det sliter på en...

Efter jobbet blir det nog bio om jag orkar. Har några filmer jag vill se!

Här kommer ett roligt klipp från funny or die med flera från Glee bl.a Heather Morris och heta Sofia Vergara från underbara Modern Family! Nuthin`but a glee thang/ Enjoy




Hinner jag idag och orkar kommer det ett inlägg med något av ett framtida boende för mig. Hade gärna velat ha det NU!!! Så håll utkik.. Ha en underbar slappesöndag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0