X-MEN

Oj vad skönt det var att somna ifrån allt igår! Idag mår jag mycket bättre. För ett tag sen skrev jag om nya scream filmen och hur mycket jag ser fra emot den. Nu har äntligen den officiella trailern till nya X-Men filmen släppts. Det är en film som jag ser fram emot ännu mer!! Hoppas på att den blir bra men jag känner mig lite tveksam till att den blir lika bra som alla dem andra. Bättre att inte hoppas på för mycket så man blir besviken... Smart va? Här har ni trailern.



Trots att snön faller tungt utanför fönstret ska jag mota bort den genom att bege mig till jobbet och plantera lite vårlökar att sätta i entren. Sen är det afterwork och tapas som ska fixas!! Tror det blir en toppenfredag det här. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: peter

Snygg trailer, men fake. Det hade varit najs om den hade kommit, men är det inte Deadpool som är nästa film i ordningen? :)

2011-02-14 @ 14:31:09
URL: http://vincentspappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0