Vill HA

Jobbade lunch idag så började tidigt. Efter jobbet drog jag direkt ner till Helsingborg med morsan! Blev ett besök på shoppingcentrumet Väla. Lite hittade jag allt där men det visar jag nån annan gång. Efter det blev det ikea. Var ute efter en ny hylla till badrummet och lite nya småsaker men otroligt nog hittade jag inte en enda hylla som passade mig. Är kanske lite kräsen men sån är jag. Får leta vidare. Hade företagskortet med mig så det blev en hel del shoppat till jobbet iallafall :)

Nej nu måste jag fixa ihop något smarrigt att mätta magen med. Blir någon pasta tror jag! Hittade förresten 2 saker jag skulle vilja ha men som är way to expensive. Får bli i framtiden....


Riktigt snygg skinnweekend bag från NNO7. Runt 3000:- på Nicco i stan.

Och mitt favoritmatbord. Hur snyggt är det inte??!! Något sånt här skulle jag vilja ha i mitt framtida hus!! Finns på bolagret för runt 8000:-

Kommentarer
Postat av: Modekillen

sjukt snygg väska, ja vi var i halmstad en snabbis, vi hade dock en som var under 23 med oss... synd att jag inte hade ditt nummer s¨kunde du fixat in oss på mårtensons för visst jobbade du där? :)

2011-02-22 @ 17:47:24
URL: http://modekillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0