Vårjackor!

Häromdagen blev det lite spontanshopping! Var inne en sväng på H&M och hittade en drömjacka! En trenchcoat i mörkblått! Har i flera år varit ute efter en trench men aldrig hittat någon som suttit bra och varit i rätt prisklass! Men plötsligt hängde den där! Jag slog till direkt men det kom jag att ångra igår då jag fått mail om att H&M har rea under tre dagar på nätet och just på trenchen som jag köpt. Har klickat hem den nu på nätet för halva priset och får snällt lämna tillbaka den till affären...Yes där sparar man pengar!!



Ett hett vårtips till alla killar därute. Köper ni den på nätet nu så får ni den för 399:- och köper ni den i affären får ni punga ut det dubbla 799:-

Blev ytterligare en vårjacka inköpt på H&M som jag inte kunde låta bli! En riktigt snygg vit som jag också velat ha bra länge. Kommer bli snyggt till våren med ett par slitna ljusa jeans och vita skor.



Gillar framförallt dem svarta och röda detaljerna längst ner på jackan. Kommer även bli snyggt att matcha med svarta eller röda skor till jackan!! Vill ni köpa  denna jackan så kostar den endast 299:- och finns även i svart!  Vad tycks om jackorna??


Kommentarer
Postat av: Therese

sjukt snygga, trodde bara du spontan shoppade ;)snart dags för rehab tror jag...

2011-02-01 @ 15:45:20
Postat av: Yvonne

Snyggt Henric!

2011-02-01 @ 18:23:05
Postat av: Rebecka Johnsson

Jag gillar helt klart den mörkblåa bäst, har alltid gillat trenchcoats !

2011-02-02 @ 12:41:38
Postat av: Henric

Svar till Therese. Jaså du tycker det är dags för rehab...jaja! Då vet jag vad jag tycker det är dags för rehab på dig du ;)



Svart till Rebecca: Har jag alltid med gillat & nu har jag äntligen en!!

2011-02-03 @ 00:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0