Uppsats om en KO!!!

Såg som sagt på reprisen av Melodifestivalen inatt men det kommer jag skriva om ikväll eller imorn. Nu ska bara frukosten klämmas ner och sen måste jag skynda mig till jobbet där jag ska spendera största delen av dagen. Under tiden jag är i väg så bjuder jag på lite skojiga grejer från Rix Fm! Enjoy it!!



I fredags hörde jag en rolig grej på Rix fm! Dem hade fått in en uppsats om en ko som en mellanstadieelev någonstans i sverige hade skrivit och lämnat in som uppsats till sin lärare!!
Här har ni den!!



Dom blev tydligen nedringda på Rixfm efter detta och då valde dem att lägga ut hela texten på deras hemsida! Lärarens kommentar till uppsatsen är ju bara för skön....Jag har aldrig läst något liknande!!



Ja vad ska man säga!! Väldigt kul!!

Här är dock ett ännu roligare klipp från Rix Morronzoo för ca 2 år sen. Jag kommer aldrig glömma när detta lästes upp på morgonen och jag låg och lyssnade i sängen. Skrattade så tårarna rann och sovmorgonen var över direkt.. Här är Hunden och Kattens dagbok!! Har ni missat detta så LYSSNA. (Kattens dagbok är bara BÄST)



Jaja, nu blir det ut och spendera dagen på jobbet. Ha en toppenfin måndag och start på veckan.

Kommentarer
Postat av: Hanna P

Jag kommer ihåg detta klippet också.. Jag skrattade så jag tjöt!!!! Skrattade flera timmar efteråt. Har glömt bort det fram tills nu. Fan va kul!

2011-02-08 @ 12:09:19
Postat av: Hanna P

Tänkte främst på dagboken... Kon är också jävligt kul!

2011-02-08 @ 12:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0