Sanctum!

Vilken underbar ledig dag det var igår. Hann med massa. Lunchade med kompisar, var på bokrean, städat, tvättat, hängt upp nya gardiner och massa annat. På kvällen blev det smaskig middag på Gastons med underbara Katta och Anna. Efter det drog vi på bio. På schemat stod det Sanctum i 3d. Jag skippar att skriva ett helt inlägg om den filmen för det är den tyvärr inte värd så skriver bara snabbt vad jag tycker om den!

Som ni ser på texten ovan är det alltså James Cameron som har producerat denna film. Alltså mannen bakom Titanic och Avatar. Detta gör att man bygger upp förväntningar över denna film. Förväntningar som krasas. Tycker det hade varit bättre om denna film inta hade gjorts överhuvudtaget eftersom detta drar ner lite av Camerons briljans. Att filmen visas i 3d är bara löjligt. Är lite effekter i början men sen är dem som bortblåsta. Tycker själva filmen är helt ok, men inte mer. Kommer aldrig se den igen och ska man se filmen så görs det hemma i soffan för 115 spänn är den inte värd.

Blev underbart gott lamm med potatisgratäng till. Alltid lika vällagad mat på Gastons där jag aldrig blivit besviken.

Vi tre i dem ack så snygga 3d glasögonen.

 

Idag är det först massage som gäller och efter det tar jag mig direkt till jobbet. Klassisk torsdag numera för mig. Hörs kanske senare ikväll! Ha en fin Torsdag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0