Mord på Wapnö

Japp, ikväll ska jag äntligen få min födelsedagspresent från förra året. Mina syskon fick biljetter till detta i julklapp så det blir hela familjen som beger sig ut till Wapnö slott! Där kommer det bli lite mingel i slottet och efter det blir vi serverade en tre rätters meny under tiden mordet sker. Sen ska vi lista ut vem mördaren är. Tycker det här låter riktigt kul och jag har sett fram emot det här länge. Hoppas bara att man inte blir indragen i det och ska vara med på ett hörn, sånt är lite jobbigt...

Nu får jag skynda på och fixa till mig och bege mig mot jobbet innan festligheterna drar igång ikväll!!
Ha en underbar lördag i solen, det ska jag iallafall ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0