Massage!

Äntligen har jag landat hemma i soffan efter en lång dag på språng!! Fått massage inte mindre än två ggr idag vilket är toppen. Första var hos sjukgymnasten som jag går till en gång i veckan för att hålla min migrän/huvudvärk i schack! Massageomgång nr 2 var hos bästa Anette på muskelvården. Tycker absolut att man ska boka tid hos henne om man har problem med värk mm. Bara klicka på hennes namn! Hon har magiska fingrar!!

Rände runt lite i stan med innan det blev jobbet resten av dagen!! Massa förberedande av mina älskade Tapas på vår afrterwork. Tycker det är så kul att jobba med!! Blir nog att kolla lite på säsong 2 av Desperate Housewifes nu som jag fick i julklapp. Redan avverkat 1:a säsongen! Grymt bra kärringserie det där men jag gillar den!!

Såhär har jag sett ut idag...


Solglasögon  Nelly
Halsduk Bondelid
Jeanskjorta Ljung
Kofta Bondelid
Jacka Emilio

Och naken på nedre halvan av kroppen....?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0