Love days off work...

Idag är min lediga dag denna vecka. Mysigt att ha en ledig dag såhär mitt i veckan. Blev en välbehövlig sovmorgon imorse. Finns inte mycket bättre än att kunna ligga och dra sig i sängen på morgonen och inte behöva stressa. Läsa morgontidningen,käka frulle i sängen och zappa lite på tv:n! Love it! Varit iväg en vända i stan och käkat lunch med mina vänner Therese och Frida. Blev kinamat på Peking. Hur gött som helst och fin fint sällskap som vanligt!

Efter det körde vi en vända på stan. Idag började bokrean så det blev ett besök där. Hade inte tänkt köpa någon eftersom jag har alldeles för många i hyllan som väntar på mig men det blev en som verkar spännande. Jag gillar thriller/deckare och detta var nån ny kriminaltrilogi. Kul att läsa böcker men finns alldeles för lite tid till det, eler så väljer jag att lägga den tiden på en bra film eller några avsnitt av en bra serie istället ;) Nu får jag återgå till tvättning och strykning här hemma. Ikväll blir det bio. Hörs senare!!


Jag på lunchen idag.


Någon av er som brukar köpa böcker på bokrean nuförtiden? Vad blir det isåfall för typ av bok....thriller,sjävbiografi,roman ller något annat? Matlagningsböcker brukar få följa med mig hem med. Riktigt mycket inspiration får jag när jag bläddrar i dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0