I was born this way

Kom hem fråm jobbet för ett litet tag sen. Varit en helt galen dag/kväll på jobbet! Smockat med folk och jag gillar´t men ibland så ja kanske lite väl mycket på en och samma gång. Innan jag började jobba i köket hann jag med att fixa till entre´n på jobbet. Julenarna hade gjort sitt och det planterades lite vårlökar. Kändes lite konstigt att plantera det när snön föll ner men fint blev det!!


Imorgon är det tänkt att jag ska vara ledig....ja just det TÄNKT! Men blir några timmar på jobbet med beställningar och förberedelse av mat. Men på kvällen är jag ledig för då händer det något skoj men den karamellen suger jag på till imorn för nu är klockan alldeles för mycket!


Hörde Lady Gagas nya låt idag på radion!! Är inget superstort fan av henne men fan vad bra hennes nya singel Born This Way är!! Jag diggar den som tusan, kanske för att den inte låter helt Gaga utan lite blandat med Madonna fast verkligen 2011!! Haha..Ok people, work with me! Jag är trött nu :)
Här har ni omslaget till hennes nya singel



Och här kan ni lyssna på min nya favoritlåt! Enjoy...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0