Europas bästa....

Hemma nu från jobbet där jag har spenderat hela dagen. Mycket att göra som vanligt och att det var lönefredag gjorde sitt! Kul att jobba när det är mycket att göra och allting går bra och man får beröm av gästerna! Har fått höra länge att våra musslor är jättegoda. Förra helgen åt Fredrik Ljungbergs mamma hos oss och sa att det var dem bästa hon någonsin ätit, idag var det några gäster som är på resande fot mycket som sa att det var dem bästa musslorna dem hade ätit i europa och att vi absolut inte fick ta bort dem från menyn!! Glad man blir när man får höra sånt här, det är såklart ett betyg på att jag gör ett bra jobb ;)

Nu kan jag inte hålla mig längre utan måste checka in låtarna till morgondagens melodifestival. Kommer en tippning lite senare. Imorgon jobbar jag hela dagen igen så får väl se när jag orkar/hinner skriva igen. Hej Hopp...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ska vara nöjd Henke.. Musslorna är supergoda och jädrans mättande =)

2011-02-27 @ 15:27:33
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0