Emilio OUT Reunion IN

Jag har varit lite ledsen över att MQ har valt att plocka bort ett utav mina favoritmärken ur deras sortiment. Tycker att Emilio har gjort lite annorlunda kläder med en grym passform som har passat mig kanon. Ibland kan jag komma på mig själv med att ha en Emilio outfit från topp till tå på mig!

Men nu ska jag inte vara sån. När något försvinner ersätts det ju oftast utav något och så är det även i detta fallet! MQ har plockat in ett märke som heter Reunion. Tycket kläderna ser riktigt snygga ut och påminner lite om Emilio så jag tror att det kommer bli kanon det här!


Kommentarer
Postat av: Josse

Åh måste säga att din nya design är URSNYGG!! Måste verkligen fixa min blogg med.

2011-02-02 @ 14:32:17
URL: http://mondoblog.se/kjellstrom
Postat av: Yvonne

Sååå snyggt jobbat:)

2011-02-02 @ 17:34:21
Postat av: pontus

hehe så de blev den ändå xD

2011-02-02 @ 20:51:50
Postat av: Pontus

Så det blev den bilden ändå :P Hur blir det med fotografiet?

2011-02-02 @ 20:55:19
Postat av: Henric

Svar till Josse: Tack så hemskt mycket.



Svar till Yvonne: Tack tack!!



Svar till Pontus: Japp det blir den sålänge tills jag fixat ny bild. Detta är betydligt bättre än det som var innan...Tack för hjälpen Pontus!!

2011-02-03 @ 00:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0