Dinner and a movie

Såhär spenderade jag min söndagskväll. Med middag och bio med min äldsta vän Tim. Detta fick han i julklapp av mig och först nu blev det av. Bättre sent än aldrig!! Tycker sånt här är perfekt att ge bort i present och är något jag själv hade uppskattat att få. Kombinerar ju två av mina passioner MAT och FILM. Blev middag på restaurang Pio. Hade först tänkt ta något roligt och nytt på menyn men blev tillslut det mest klassiska dem har. Deras köttplanka, där vet man vad man får och smakar alltid bra. Har blivit lite besviken dem senaste gångerna jag varit där så nu blev det ett säkert kort.



Efter maten blev det bio där vi såg på Little Fockers! Skriver vad jag tyckte om den i ett senare inlägg. Skrattade mycket kan jag avslöja redan nu!!



Tim med de coolaste brillorna i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0