Brittan men framförallt Sam Tsui

Jobbade lunch idag igen. Efter det blev det ett beök på Maxi för storhandling och snacka om att det blev dyrt...Men behövdes eftersom det ekat tomt ett tag! Ikväll står det tidagsmys på schemat i vanlig ordning. Imorgon är jag ledig, ska bli så skönt. Hela dagen är uppbokad med rolig grejer. Nej nu måste allt packas in på plats och börja med maten. Undra vad det ska bli idag. Kanske hemmagjord lasagne? Får se!

Måste bara visa Britneys video till hennes nya singel. Cool video är det!



Men nu är miss Spears bara en parantes som får mig att komma till detta. Briljanta Sam Tsui som sjunger galet bra har gjort en cover på denna & jäklarns vad bra den är. Upptäckte att den finns på spottan med och hans version har strömmat ur högtalarna mest hela dagen! Han har även gjort massor med andra covers.


Kommentarer
Postat av: peter

Sam Tsui är ingen jag hört talas om innan, men helt klart något jag ska hålla utkik efter i fortsättningen. Tack så mycket :)

2011-02-23 @ 08:07:17
URL: http://vincentspappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0