Bild bomb från röda mattan

Något av det roligaste med Oscarsgalan enligt mig är ändå röda mattan! Sjukt kul att se vad alla har på sig när dem är uppklädda till tänderna. Roligast är dock när någon manlig kändis vågat ta på sig något annat än det klassiska, men det händer tyvärr inte ofta!



Ett av de snyggaste paren för kvällen. Känner ni igen honom? Armie Hammer som spelade tvillingarna i The Social Network. Ja ni läser rätt. Fann inga tvillingar, bara han!


Kvällen sötaste! 14-åriga Hailee Steinfeld i Marchesa.

Mila Kunis kan ha varit den vackraste på mattan igår!

Ok, man kan hävda att det enkla oftast är snyggast men i detta fallet tycker jag Jennifer Lawrence har missat att det är OSCARS. Blir alldeles för tråkigt enligt mig...

Detta gillar jag. Florence Welch passar i detta snygga men udda plagg. Coolt!

Michelle Williams äe så snygg men i denna klänning matchad till håret kanns det som att hon drunknar...Tyvärr blir
det diss..!

Kvällens värdinna och jag blir chockad! Anne Hathaway klär sig i rött! Vad ovanligt...Men inte konstigt då hon passar galet bra i det och en av mina favoriter för kvällen!

Cate Blanchett. Vad ska man säga? Är dett hiss/diss. Till en början tyckte jag det inte såg klokt ut & mer påminde om ryggstödet på en gustaviansk stol :) Nen är det inte riktigt snyggt? Blir en Hiss..



Miss Jennifer Hudson som har rasat i vikt. Givetvis ser hon snygg ut men när någon har gått ner så mycket i vikt snabbt tycker jag nästan dem ser sjuka ut. Grym ser hon ut i denna klänningen i varje fall så bra jobbat!

Hilary Swank sticker ut i mängden med alla fjädrar. Kul med nån såm drar på lite!

Nicole Kidman är ju en grymt snygg kvinna, men vad hände här?? Tycker det blir för mycket av allt. Vad ska temat vara?? Way too much of everything...

colin Firt med fruga kunde ha varir kvällen stiligaste par men varför har frun snott lappöverkastet på sängen och sytt på vingar. Looks like crap. Fet diss på kvällens fulaste klänning..

Marisa Tomei var lika snygg som vanligt!

HETA Halle Berry. Hon är min ständiga favorit. Passar i typ allt. Kvällen vinnare??

Söta gravida Natalie Portman ser bara ovanligt tråkig ut men får pluspoäng för Montazamis tofs i örat!!

En till favvotjej! Reese Witherspoon. Klassisk elegant look i Armani som alltid funkar...kanske lite tråkigt dock?

Och här har vi kvällen vackraste par. Matthew McConahough och Camilla Alves. SNYGGT!

En annan liten favorit men inte för att hon alltid är lika snygg och passar i typ allt, utan för att det är Helena Bonham Carter som är helt cracy på mattan. Men inatt var hon ovanligt tråkig..

Amy Adams i blå paljettklänning. Snyggt men lite tråkigt?

Sjukt snygga Gwyneth Paltrow i en enkel men fin silvrig klänning från Calvin Klein.

Hade velat ha lite mer bilder på herrarna men går visst inte att hitta...

Mina favoriter är Halle Berry och Mila Kunis! Vem tycker ni hade den finaste respektive räligaste klänningen igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0