Äntligen hemma!

Fy f*n för denna dag! Var ett tag sen jag hade så ont som jag haft idag! Hade jag varit normalt funtad borde jag kanske ställt in hela denna dag men jag funkar inte så, mår snarare sämre av att ligga hemma och tycka synd om mig själv. Det jobbiga är ju med att ingen vet att jag mår dåligt eftersom det inte syns på mig att jag har ont och jag klagar ju inte heller, men en dag som denna kan jag kanske uppfattas som sur och otrevlig men det är jag ju inte. Jaja dem som känner mig vet ju hur det ligger till. Har verkligen haft fullt upp hela dagen så det var skönt att jag kunde gå lite tidigare från jobbet och det tackar jag mina fina kockar för! Ni är bäst!!

Hörde på rix fm innan idag att det hade gått hett till på Gerts Värld igårkväll. Ämnet var "behov" varpå det ringde in en arg lyssnare efter att Sara hade ringt in och sagt att hon var i behov av k*k! Så roligt! Om ni är i behov av ett gott skratt klickar ni här för att lyssna på det!

Nu ska jag kasta in handuken och ha en date med min säng och glömma denna dag! Sov gott alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0