Tisdag 26 April

Igår hade vi riktigt mycket på jobbet att göra igen. Trodde inte att det skulle vara så eftersom det var sista dagen på påskhelgen och hade det varit jag hade jag bara viljat vara hemma med vänner/familj och grillat och haft det gott i solen, men det ville visst inte Halmstadborna. Gick kanon och rullade på hur bra som helst!!

Idag blev det en tidig start på dagen då min fina vän Anna åker tillbaka uppåt i landet efter påskhelgen och jag bjöd henne på brunch. Riktigt mysigt och tråkigt att hhon behövde åka redan... Skönt att komma igång tidigt på dagen för en gångs skull! Nu ska jag fixa till mig och sen blir det en dagsutflykt till Ullared idag då jag är ledig!




Ha en kanondag ute i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0