Måndag & påskvecka!

Nu känns det som att man är återställd till sverigetid igen efter 2 veckors semester i värmen. Har känt mig lite snurrig i skallen hela helgen men nu är jag back omn track igen! Hade en ganska lugn dag hemma igår där jag städade och tvättade lite. Fick efterlängtat besök av min fina vän Katta för lite skvaller och film. Köpte en mängd filmer i Thailand varav en var Burlesque som vi har velat se bra lääääänge nu. Berättar om den i ett senare inlägg.

Har en riktig toppenvecka framför mig. Jobbar bara 3 dagar denna vecka. Massor med fika o grejer inplanerat med kompisar. Påsk till helgen och då kommer mina fina vänner Anna och Therese på beök här hemma och jag längtar så tills dem är här!!! Nu ska jag iväg och fixa vårblommor till jobbets uteservering och så blir det en sväng inom stan. Har ju inte varit där på snart tre veckor....jisses, Abstinens eller vadå ;) Ha en toppenstart på påskveckan nu....

Här är en bild på mig från näst sista dagen i Thailand....lite brun har jag blivit ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0