Ledig dag!!

Efter förmiddagens brunch åkte jag och handlade massa grejer till jobbet eftersom det var röd dag igår och servera jobbar som dem gör. Blir så trött när dem är så osmidiga, men men that´s life! Resten av min lediga dag sprenderades på shoppingmeckat number one Ullared! Skulle verkligen inte ha något alls idag, jo ok shampo, tvål och fryspåse. Inget annat men kvittot blev i vanlig ordning långt! Skulle inte köpa någon film men blev lite fler än en. Avslöjar inte hur många, men är det någon som är sugen på filmkväll så har jag x-antal att välja på. Blev ju några i Thailand också ;)

Efter jag kom hem blev det såklart tisdagsmys med syrran och fruarna!! Bra avsnitt som vanligt och det är faktiskt en utav mina absoluta favoritserier någonsin och det är inte dåligt med tanke på så många serier som jag kollar på!!

Todays shoppingoutfit.



Linne-These Glory days
Kavaj-H&M
Scarf-H&M
Jeans-Köpta i Stockholm förra året.
Skor-Converse

Här är dagens bästa fynd som jag bara måste visa.


Blev 2 st höga träljusttakar för blockljus för 14,95 st! Ja ni läste rätt....Stycket. Älskar att hitta fina saker så billigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0