Lady Gaga-Judas premiere on Ellen!!

Så kom Lady Gagas första framträdande med hennes senaste singel äntligen och hon valde att göra det hos min favoritprogramledare Ellen Degeneres...



Så vad tycker ni? Älskar Gaga, älskar låten även fast den låter som alla hennes andra, älskar Ellen och älskar att man ser en gammal So you think you can dance favorit som dansar med/bakom henne!! Så med andra ord, Henke älskar´t. Men, ja det kommer ett men var inte detta hennes mest "normala" framträdande någonsin? Och man såg verkligen henne, ingen stor konstig kostym och massa smink som döljde henne. Så mycket som hon dansade med har jag nog aldrig sett henne göra. Nästan så jag känner mig lite chockad nu när jag tänker efter över hur normalt och mainstream det här var....haha!! Tänk, Gaga chockar än en gång genom att vara "normal" för första gången....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0