I´m back-Thai style!!

Ursäkta för dålig uppdatering dem senaste dagarna men har varit fult upp med saker och inte så mycket sömn på det. Skulle uppdatera igårkväll men kom hem runt midnatt och mina ögon orkade inte hålla sig vakna för det. Har inte sovit särskilt många timmar dem senate 72 timmarna.

Själva flygresan gick jättebra. De dryga 13 timmarna gick väldigt fort, servisen var kanon och maten var den bästa på ett flyg nånsin. Underbart, sen var det en mindre rolig sak som drev mig mig till vansinne men det kommer jag skriva om i ett senare inlägg. Fy fan säger jag bara!. Vi anlände till hotellet runt 6 på morgonen, käkade frukost och sen blev det någon timmes sömn på det! Sen har vi bekantat oss med området. Ligger en gigantisk marknad precis nedanför hotellet som sträcker sig flera kvarter bort mot ett galet STORT shoppingcenter där det just nu är "summersale". Skojar ni att det kliar i mina shoppingfingrar. Vill ha hur mycket som helst. Har mest spanat in vad som finns överallt så får det shoppas mer imorn då det är sista dan på rean!

Senare ikväll ska vi åka iväg ca 3 mil till en superstor kvällsmarknad och shoppa där!! Skriver mer senare för nu ska vi strax träffa reseledarna för att boka in lite utflykter och liknande!! Ha det bäst :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0