Hemma!!!!!

Borta bra men hemma bäst!!! Stämmer alltid. Ursäkta för dålig uppdatering men bestämde mig för att njuta sista lilla tiden i Thailand utan dator, facebook och bloggen!! Åkte från Thailand i torsdags och kom hem igår! Ska man åka till Thailand är det absolut ett minimum med 2 veckor för att ta sig dit och hem är verkligen ingen dans på rosor. Man är på resande fot i nästan ett dygn och flygningen hem till Sverige var verkligen skitjobbig. Fick ett migränanfall nästan precis när jag kommit på planet och mådde fruktansvärt dåligt de 14 timmarna vi var i luften. Mellanlandade i förenta arabamiraten gjorde vi annars kommer jag knappt ihåg planresan eftersom jag koncentrerade mig på att inte spy och bara försökte sova lite men det var stört omöjligt. Så kan lugnt säga att jag var glad när jag landade hemma i min underbara säng!

Kommer blogga en hel del till om min semester i Thailand framöver eftersom jag inte riktigt ville sitta framför datan så värst mycket när jag var där så lite semesterbilder från värmen har ni kvar att se fram emot!! Bra va??

Har hunnit med en hel del sen jag kom hem! Är snart inne på min 8e tvätt så nu är snart allt rentvättat. Håller på och vårstädar lite här hemma med och ska väl hinna med att få fram påskpyntet med. Storhandlat på maxi och varit inom jobbet och skrivit schema och fixat lite med beställningar där med. Kul att alla blev så glada att ha mig hemma igen på jobbet. Var visst nyttigt att vara borta därifrån för att dem ska förstå vilket jobb jag utför!! Ledig fram till onsdag satte jag mig sjäv med. Så jäkla gött!!

Nu ska jag försöka uppdatera mig på lite bloggar och sen blir det någon film innan det är dags att sova. Känner sig allt lite jetlaggad fortfarande.

Måste bara visa en sjukt rolig bild jag tog på Maxi innan när jag var där och handlade. Verkar som att Ica Maxi och Coca Cola inte är bästa vänner längre....haha



Sjukt roligt att dem vekligen skrev att dem ligger i konflikt med Coca Cola. Man blir allt nyfiken på vad det är för konflikt egentligen. Galet roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0