GLAD PÅSK

Glad påsk på er alla!! Ursäkta för dålig uppdatering igår men åkte hemifrån på morgonen och kom inte hem förrens halv ett på natten....Lång dag med andra ord. Akupunktur, fika med kompisar, en vända på systemet och massa jobb så såg gårdagen ut!

Idag har jag varit iväg hela dan också och kom hem för ett lite tag sen. Var nere i Laholm hos en fin kompis Frida. Bjöds på fika och massa skvaller från oss båda då vi inte har setts sen innan jag åkte på semester. Timmarna bara rusade förbi! Tack Frida för en mysig dag på balkongen :)

Efter det blev det en sväng inom mamma och hälsade på! Sen blev det inhandling av mat eftersom några fina vänner är påväg hit i skrivande stund för påskmiddag hos mig! 3 rätters bjuds det på men desserten slipper jag då den kommer med sällskapet & det tackar vi för. Älskar att laga mat till vänner!!

Några bilder från min dag...


Jag och Frida på hennes balkong.

Min fina kise som har det gott i gräset hemma hos mamma..

Lite utav det jag handlat hem och ska bjuda mina vänner på ikväll.


Nej nu måste jag sätta igång med maten innan dem dyker upp! Ha en undebar påsk nu, det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0