Gårdagen...

Hade en riktigt underbar kväll igår med fina vänner. Mycket mat, prat, skvaller och skratt!! Precis som det ska vara!!


Blev småplock till förrätt!

En somrig potatissallad med Helugnsstekt kyckling och aioli!

Till dessert blev det bästa annas citronpaj som var galet god!

Fina Tessan och jag.

Fina Anna och jag.


Nu är diskberget avklarat och jag måste skynda mig in till stan för fika. Efter det blir det ett jobbpass och när jag är klar där blir det UTGÅNG!!!! Ha en fin påskafton :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska ju hålla sig tills i morgon! Du ska väl med på krogfesten!? // Luffi.se

2011-04-23 @ 15:36:56
Postat av: jenny

Vilket fint fat du har räkorna på.. Var har du köpt de någonstans?

2011-04-23 @ 19:13:20
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/
Postat av: Henric

Svar:

Hehe Luffi annars kan man köra 3 dagar i rad ;) Får se vad som händer ikväll. Kanske dyker upp...



Svar:

Jenny, kul att du gillar fatet. Har för mig jag köpt det på ekohallen när det fanns!!

2011-04-24 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0