Behandlingar!!!

Underbart väder här i Thailand idag!! Nästan alla moln borta och solen har varit framme mest hela dagen!! Varit och shoppat lite på rean idag. Blev inte så mycket men lite grann. Tog Thaimassage för andra gången här på shoppingcentret. Endast 40 kr!!  Precis min typ av massage då dem verkligen är hårdhänta och inte mesar....I like it rough :) Verkligen toppen! Har även gjort en ansiktsbehandling i förrgår. Min första någonsin och det kommer bli minst en till innan jag åker hem. Härligt att bli ompysslad och framförallt när det är så billigt. Tror ansiktsbehandlingen gick på dryga 100 kr!

Sen provade delar av sällskapet på en annan rolig och annorlunda grej för någon dag sen. Stoppade ner fötterna i en stor vattentank full med små fiskar som åt upp död hud på fötterna!! Var bara tvungen att prova på....kändes som MASSA elstötar och var fruktansvärt obekvämt i början!! Men efter ett tag vande man sig. Kul upplevelse.


Precis fått ansiktsbehandling, därav så glansig i ansiktet!!


Fick fnatt och stoppade ner händerna ett tag med....haha!!

Jag och syrran....hon stoppade endast ner fötterna för bildens skull...FEGIS!!

Nu måste jag hoppa in i duschen och få bort poolvattnet. Snart dags för middag och den stora marknaden utanför hotellet!! Ha d gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0